Skip to main content

La presentació es va dur a terme amb la col·laboració de la Coordinadora d’Entitats de Salut Mental de les Terres de Lleida i l’Associació Salut Mental Pallars

Durant la tarda del passat dimecres 15 de febrer es va realitzar un acte de presentació del projecte Activa’t per la Salut Mental al Cinema Era Audiovisuau de Vielha, gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Vielha.

L’acte, organitzat per la recentment creada Associació Salut Mental Aran, va comptar amb la participació de Salut Mental Catalunya, la Coordinadora d’Entitats de Salut Mental de les Terres de Lleida i membres de la Junta de l’Associació Salut Mental Pallars, així com la col·laboració de la Diputació de Lleida.

Durant la presentació, vam parlar de l’Espai Situa’t, del Programa de recuperació i psicoeducatius, del programa d’empoderament Prospect i dels Grups d’Ajuda Mútua (GAM).

Més informació

Amb la col·laboració de: