Skip to main content

Granollers, Manresa, Nou Barris (Barcelona), Girona, Sabadell, Lleida i Tarragona han estat els primers territoris en que s’han celebrat edicions del programa d’apoderament prospect, amb 291 participants, corresponent a la segona fase del circuit de l’Activa’t (després dels psicoeducatius i abans dels Grups d’Ajuda Mútua).

Totes les edicions de prospect consten de 4 mòduls, un per a persones amb experiència en primera persona, un per a familiars, un per a professionals i un mòdul comú en que totes les persones participants treballen les dificultats i les possibles solucions als entrebancs de comunicació en les seves interaccions.

  • Al mes de novembre del 2015 es va realitzar a Granollers amb un total de 35 participants: 7 en primera persona, 15 familiars i 13 professionals.
  • Al mes de maig del 2016, es va celebrar a Manresa amb 46 assistents: 14 en primera persona, 15 familiars i 17 professionals.
  • Al mes de juny del 2016, a Nou Barris (Barcelona), amb 38 persones: 15 en primera persona, 14 familiars i 9 professionals.
  • Al mes de juliol del 2016, a Girona, amb 35 participants: 10 en primera persona, 9 familiars i 16 professionals.
  • Al mes de setembre del 2016, a Sabadell, amb 37 participants: 12 en primera persona, 11 familiars i 14 professionals.
  • Al mes de novembre del 2016, a Lleida, amb 34 participants: 8 en primera persona, 10 familiars  i 16 professionals.
  • Al mes de novembre del 2016, a Tarragona, amb 39 participants: 9 en primera persona, 13 familiars i 17 professionals.
  • Al mes de desembre del 2016, a Nou Barris, amb 27 participants: 6 en primera persona, 10 familiars i 11 professionals.

En resum: 291 participants: 81 en primera persona, 97 familiars i 113 professionals.